dinsdag 28 oktober 2014

Original Premium Hair Ring


Vinden jullie het ook altijd zo vervelend dat als je een staart wil maken je elastiekje knapt, of dat na een tijdje je elastiekje helemaal is uitgelubberd en je er niets meer mee kan. Dit zou nu allemaal voorbij moeten zijn met de InvisiBobble, een echte hype en ik ben er heel benieuwd naar. Vorige week heb ik de Original Premium Hair Ring gekocht, deze kan je vergelijken met de InvisiBobble. Ze zien er hetzelfde uit, beloven hetzelfde en ze kosten ook hetzelfde, eigenlijk zit er geen verschil in.

De Premium Hair Ring is geschikt voor alle haartypes. Ik heb zelf heel stijl en glad haar, elastiekjes glijden er dus altijd heel snel uit. Hier heb ik nu geen last meer van en daar ben ik heel blij mee! Zelfs tijdens het sporten hoef ik mijn staart niet opnieuw te doen!

De Hair Ring zorgt er ook voor dat je niet meer die ellendige haarpijn en/of hoofdpijn krijgt. Na uren een staart te hebben gedragen heb ik altijd verschrikkelijke haarpijn, maar met dit elastiekje heb ik hier nog geen last van gehad. Na uren m'n staart of knot er uit halen en dan even lekker met m'n handen door je haar zónder haarpijn, heerlijk! Ik moet wel zeggen dat ik daar wel sneller last van heb met nat haar, alsnog duurt dat . Ten slotte is die lelijke knik in je haar verleden tijd, die je met een normaal elastiekje altijd krijgt!

Door de "telefoonkabelvorm" voert hij geen druk uit op één punt in je haar. Je hoeft ook het elastiekje niet strak om je haar te wikkelen want hij heeft genoeg grip door z'n vorm. Dat is ook nog eens beter voor je haar, want het breekt een stuk minder snel af omdat het meer lucht krijgt! Gezonde haren en een perfect houdbare staart, wat wil je nog meer? Ik ben echt heel erg tevreden over de Original Premium Hair Ring

The Original Premium Hair Ring is online te koop en kosten €3,25. Hier is een link van één van de webshops die de Premium Hair Ring verkoopt. http://www.kappersshop.com/original-premium-hair-rings-kleur-zwart-per-drie-stuks-3251

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Ik houd van deze elastiekjes, al jaren lang. Iedereen keek me altijd raar aan maar nu eidelijk niet meer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! Ben benieuwd hoe hij er in je haar uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar met mijn camera zag je het heel slecht.. Tijd voor een goeie camera!

      Verwijderen
  3. Ik vind het erg fijne 'elastiekjes'! Gebruik ze eigenlijk alleen om een knotje te maken voor de nacht, maar dat werkt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werkt inderdaad ook perfect, doe ik ook iedere nacht!

      Verwijderen