zondag 16 november 2014

Beautybox Oktober | Rituals Handcreme | Greenland Body Butter

De eerste twee producten die in de Beautybox zaten, dit zijn mijn twee favorieten producten uit de box. Beide in het teken van een gehydrateerde huid in de winter! Kom maar op met die koude dagen!

Rituals Happy Hands Handcréme

Dit is zeker mijn favoriete product die in de Beautybox van Oktober zat! Ik gebruik deze handcrème echt iedere dag, je handen worden er zo zacht en soepel van. En de geur, mandarijn en mint, hmmmm! Ik ben eigenlijk niet zo van de handcrème, omdat het meestal zo langzaam intrekt, het blijft plakkerig en glibberig, dus kan je niets vastpakken. Bij deze handcrème is het binnen no time ingetrokken. De verpakking geeft je een zomers gevoel, de glanzende oranje tube met blaadjes er op is lekker vrolijk en gaat mij door de winter slepen zonder droge handen!


Greenland Body Butter

Nog een heerlijk hydraterend product voor de wintermaanden, ook dit gebruik ik normaal nooit. Ik hou gewoon niet van plakkerige producten die niet in de huid trekken. Deze body butter gebruik ik de laatste twee weken ook bijna elke dag. Voordat ik m'n bed in duik smeer ik m’n benen in en trek daarna een lekkere warme pyjama aan, de ochtend daarna zijn m'n benen super zacht. De geur is ook echt onweerstaanbaar lekker, alsof je een bakje verse aardbeien voor je neus hebt staan! Het enige wat ik jammer vind, is dat dit product niet snel in de huid trekt, dat is de reden dat ik het alleen in de avond gebruik. 's Ochtends is het anders een gevecht om met plakkerige benen m'n skinny jeans aan te krijgen!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten