maandag 10 november 2014

Beautybox Oktober Unboxing


YES! Ik heb m’n Beautybox binnen! Ik wou al heel lang een abonnement op Beautybox, en nu ik weer een baan heb en een betaalde stage heb ik gelijk een abonnement genomen. Ik was zo benieuwd naar welke producten er in zouden zitten en ik kan met zekerheid zeggen dat ik heel blij verrast was wanneer ik mijn Beautybox open maakte! Ik ga al deze producten met veel liefde gebruiken!

Het eerste product wat mij opviel was de Greenland Body Butter. De geur is zo lekker zoet, het ruikt echt naar verse aardbeien!


De tweede die mij heel erg aanspreekt is de Rituals Happy Hands handcrème met een heerlijke geur van mandarijn en mint! Heel zoet!


Ook zat in deze box de Golden Rose Velvet Matt Lipstick in de kleur 15, een hele felle rode kleur, met een matte finish


Dan hebben we nog de Redken Color Extend Magnetics shampoo. Ik gebruik al jaren dezelfde shampoo, waar ik heel tevreden mee ben, maar iets nieuws proberen vind ik altijd interessant.


En last but not least, de Dermalogica Dynamic Skin Recovery. Een dikke crème die tekenen van veroudering tegen gaan, hydrateerd. Ik ben heel benieuwd hoe mijn huid hierop gaat reageren.


Elke week kunnen jullie van één van deze producten een review verwachten over wat ik vind van deze producten! 

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten