maandag 5 januari 2015

Review Beautybox November


Ook al is het januari, ik wou jullie de review van de producten van november niet onthouden. Dit geldt ook voor de Beautybox van december, waarvan jullie nog nieteens weten wat er in zat! Dit ga ik allemaal inhalen en komt alsnog allemaal online ;)

Mijn favoriete product in de november box is het luchtje van Thiery Mugler "Alien". 
Wat is dit een heerlijke parfum! Een sterke geur maar niet te. De geur blijft de hele dag hangen, maar zakt wel af gedurende de dag en ook dan blijft het een heerlijke geur. De geur is bloemig gecombineerd met houtachtig wat een verleidelijk luchtje maakt! Ik kreeg een tester en nog een leeg flesje van 10 ml, die ik kon laten vullen bij de ICI Paris XL. Die tester is nu natuurlijk allang op, en het 10 ml flesje wordt goed gebruikt!

Het volgende product gebruik ik nu echt elke dag! Namelijk de BeautyUK Browkit.
Ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen omdat ik van mezelf heel blond ben. Ik heb onlangs m'n haar rood geverfd waardoor die lichte wenkbrauwen gewoon afschrikken, haha! Voordat ik mijn haar verfde vond ik dit al een handige kit, omdat ik wel hou van volle, donkere wenkbrauwen  (á la Cara Delevigne). Er zitten 3 kleuren kleuren poeder in en een kleurloze/ lichtbeige soort wax om je wenkbrauwen in shape te brengen. Ik gebruik vooral de middelste kleur (soms gemixt met de donkerste), maar de donkere opzich is veel té donker. De wax gebruik ik ook niet omdat ik een wenkbrauwgel van catrice gebruik, die ik veel handiger vind.

Ook het masker en de bodylotion van Himalaya Herbals zijn mij goed bevallen.
Het masker is een soort scrub, het voelt stug aan en is moeilijk uit te smeren op je gezicht. Wanneer het er uiteindelijk op zit gaat het een beetje trekken en tintelen, wat ik zelf een heel lekker gevoel vindt en je het idee krijgt dat het echt iets doet. Nadat het masker een kwartiertje heeft gezeten en helemaal hard is geworden haal ik het er af en is mijn gezicht knalrood, maar wel zo zacht als een babyhuidje. De bodylotion maakt je huid ook heel zacht, een zachte crème die goed intrekt en je huid ook heel zijdezacht maakt. Heerlijke producten!

De "Qi Gong" deodorant van Rituals viel ook goed in de smaak.
Inmiddels is deze deodorant al op, zo veel heb ik 'm gebruikt! De geur vind ik heel subtiel waardoor je niet te sterk je deo en parfum door elkaar gaat ruiken, maar dat je toch onder je oksels fris ruikt! Ik vind deze deodorant niet alleen lekker ruiken maar ook goed werken. Ik ben niet echt iemand die veel zweet, maar als je geen goede deo hebt kan je het toch gaan ruiken. Dat is bij deze deodorant totaal niet het geval en ik vind het jammer dat hij zo snel is opgegaan!

Als laatste de Handzeep van Sabon.
Sabon is natuurlijk een merk met heerlijk geurende producten voor hem en voor haar! Dit is een Limeted Edition handgemaakte zeep die ruikt naar "linen". Ik heb hem niet  gebruikt om m'n handen mee te wassen, ik heb hem in mijn kledingkast liggen zodat m'n kleding lekker fris ruikt.. De geur is namelijk erg zoet en heel zacht, ruikt heerlijk! Daarbij vind ik het ook zonde om hem te gebruiken.

Heb jij ooit  al eens één van deze producten gebruikt ?
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten