zaterdag 7 februari 2015

Beautybox December


De december Beautybox zat vol met leuke beauty producten waarbij het draaide om glimmer & glamour, ontspanning en zelfverwennerij. Er zaten alleen maar full size producten in de box van december, producten waar ik lang van kan genieten! Zoals al eerder gemeld komt deze "voor december bedoelde post" laat online. De januari box is ook al binnen en ook daarvan komt binnenkort een post online!


So Susan - Flutter Volume Mascara

Ik ben echt een perfectionist als het op m'n wimpers aankomt, ik hou niet van klontjes en ik wil m'n wimpers niet aan elkaar geplakt hebben. Deze mascara zorgt zoals de naam al zegt voor een "flutter" effect, zonder klontjes! Wat ook twee leuke feitjes zijn van deze mascara is dat het volledig dierproefvrij is en dat de mascara heerlijk ruikt, ik heb nog nooit een mascara gehad met een lekker geurtje! Het enige wat ik jammer vind aan deze mascara is dat het niet waterproef is, en heel langzaam opdroogt, maar dat nemen we dan maar voor lief ;)



LOOkX - Dip Eyeliner

Dit product komt als geroepen, ik heb namelijk geen liquid liner meer, Ik gebruik nu een gelliner, wat niet altijd ideaal is om aan te brengen. Deze liner zal dan ook goed gebruikt worden. De eyeliner heeft een hele dunne stift waarmee je een heel dun en precies lijntje kan trekken. Ook een winged eyeliner is geen probleem met dit product. Ik vind het dopje ook erg handig vasthouden waardoor je soepeler kan werken. Ook dit product is jammer genoeg niet waterproof.



Golden Rose - Satin Matte Nagellak

Ik heb de nagellak volgens mij gekregen in de kleur 202, was op de site totaal niet duidelijk te zien. Het is een hele mooie donkere paars enk vind het effect van de satin matte nagellak erg mooi.Ik ben er heel blij mee want ik heb geen matte nagellakjes. Ik heb van het Etos huismerk wel een klein potje met een matterende topcoat, die ik heel vaak gebruik. De nagellak dekt goed en er is weinig product nodig omdat de nagellak best dik is, ik hoop dat het niet snel opdroogt, want dat zou zonde zijn. De lak droogt ook moeilijk omdat het zo'n dikke substantie is, vandaar een dun laagje aanbrengen en opbouwen voor het mooiste en beste effect.


IDC Institute - Lavender Bodylotion

De bodylotion heeft een hele simpele uitstraling, maar toch vrolijk. In deze flacon zit 100 ml heerlijk geurende bodylotion. De lotion voelt heel zacht aan en wanneer het ingetrokken is voelt je huid ook zó ontzettend zacht! Hij trekt ongelooflijk snel in waardoor je eigenlijk niet eens hoeft te wachten met je kleding aantrekken. De flacon vind ik wat minder makkelijk in gebruik omdat je het er met grof geweld uit moet schudden, knijpen in het flesje gaat niet zo makkelijk.




IDC Institute - Lavender Showergel

De uitstraling van de douchegel is hetzelfde als de bodylotion, het enige wat verschilt is de kleur. De geur is ook hetzelfde, ik hou ontzettend van de geur van lavendel. De douchegel schuimt niet heel erg, wat ik best jammer vind, alsnog laat de douchegel een heel zacht gevoel achter op je huid. In combinatie met de bodylotion is dit een heerlijk product om jezelf te verwennen!


xoxo










Geen opmerkingen:

Een reactie posten