maandag 16 maart 2015

Mijn Favoriete YouTubers



Geen beauty post vandaag, ik ga het hebben over mijn favoriete YouTubers van dit moment. Filmpjes kijken op YouTube is zo'n leuke bezigheid. Lekker relaxen op de bank of in bed, met je laptop op schoot naar filmpjes kijken van jou favoriete mensen!



Ik ben al een aardig tijdje fan van Zoella (ZoĆ« Sugg)! Ik heb haar denk ik zo'n 2 jaar geleden gevonden en ik denk dat ik bijna elke video van haar gezien heb. Ze maakt niet alleen beauty video's maar ook fashion en lifestyle. Ik vind niet alleen de manier waarop zij video's maakt leuk, maar ook de manier waarop ze overkomt als persoon. Ik zie mezelf daar maar al te vaak in terug, misschien dat ik het daarom zo leuk vind, haha.



Sinds kort ben ik verslaaaaaafd aan de SACCONEJOLYs! Wat is dat een leuk gezin, met kleine Emilia en Eduardo! Ik heb het nog nooit zo leuk gevonden om iemands leven te volgen, maar dit is zo leuk om te kijken. Ik moet heel veel lachen om de dingen die Emilia zegt en doet!



Op beauty gebied ben ik helemaal weg van Jaclyn Hill! Ze is een prachtige vrouw en proffecioneel make-up artist. Haar make-up looks zijn echt inspiratie voor mij, ookal ben ik lang niet zo goed (blijf oefenen), haha.. Ze is een beetje hyperactief, maar super grappig! Love it!



Dan heb ik ook nog een favoriet muziek kanaal, ik download bijna alles van dit kanaal en zet het op mn telefoon! MrSuicideSheep, een kanaal met verschillende soorten elektronische muziek! Heel veel feel good muziek, maar er zitten ook echt prachtige, rustige nummers tussen!



Natuurlijk mag ik D3NNAD3N niet vergeten in dit rijtje! Ookal kijk ik hier heel weinig naar, ben ik er wel bij betrokken. Mijn lieve vriend met bijna 13.000 abonnees, super trots natuurlijk en hartstikke verdiend!

Hieronder heb ik nog een aantal youtubers waar ik graag naar kijk!


Echt een schatje, zo lief en zo leuk om naar te kijken!


Ik kan heel erg om haar lachen, ze heeft echt humor! Ze maakt leuke video's en ze heeft een 
geweldig accent!









Niomi Smart

Ik probeer een voorbeeld te nemen aan haar gezonde levensstijl! Ze maakt ook heel veel lekkere recepten klaar. Ze maakt gezond leven een stuk leuker en makkelijker..







Joe Sugg A.K.A. TatcherJoe

Ik kan vooral lachen om de grappen die hij met z'n huisgenoot uithaalt, Casper Lee.. Z'n impressie video's zijn ook heel goed!


Wie is jullie favoriete YouTuber ?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten