maandag 9 maart 2015

Prettybox Februari


Bij het "BFF Event" waar ik laatst ben geweest, stond een stand van Prettybox. Ik was erg benieuwd en een box kostte maar € 7,50, dit kon ik dus niet laten liggen! Ik was benieuwd naar de producten die er in zaten, helemaal omdat ik een abonnement heb bij Beautybox. Ik wou de producten vergelijken en misschien zelfs om te weten te komen of ik over wou stappen naar Prettybox. Lees verder om te weten te komen wat ik van de Prettybox vindt.

Pink Tease - Glitz Eye Shadows - € 2,50

In eerste instantie schrok ik van deze oogschaduw, er zaten zulke grote glitters in de oogschaduw dat ik gelijk al dacht dat ik het nooit zou gebruiken. Met het swatchen merkte ik dat die grote glitters alleen in de bovenste laag zaten. Zodra de bovenste laag er vanaf is, blijft er een subtiele glanzende oogschaduw over. De pigmentatie is oké, omdat het lichte kleuren zijn hadden ze wel wat gepigmenteerder mogen zijn. Ik sta niet te springen om dit product, maar ik vind het wel één van de betere producten uit deze box. Ik heb een beetje het idee van kinder make-up bij deze oogschaduw, niet alleen door de kleuren, maar ook door de verpakking. De oogschaduws hebben geen namen, wel heeft het palette de naam Pink 1.




Jelly Pong Pong - Supermodel Stain - € 25,00

Weer is de uitstraling heel kinderlijk, waardoor ik er automatisch niet veel van verwacht, vooroordeel! In dit kleine doosje zitten vier kleuren, waarvan drie matte en één glossy. ik vind de twee lichtste kleuren heel lelijk, dit zou ik nooit dragen, maar de andere twee kleuren zou ik nog wel gebruiken. Er zit een kleine applicator bij, wat ik heel handig vind, want ik heb er geen voor lipproducten. De substantie vind ik ook absoluut niet fijn, het voelt heel stug en droogt je lippen uit.
Ik vind dat de prijs te hoog is voor de kwaliteit van dit product. Zo jammer!




Jelly Pong Pong - Caribbean Sun Bronzer Duo - € 25,00

Dit duo zag er aan de buitenkant heel leuk uit, dit gaf mij wat goede hoop. Wanneer ik dit duo openmaakte was ik helaas weer teleurgesteld. De blush is barbie roze en de bruine kleur is veeeeel te donker. Dit is een product wat noooit zal gebruiken. Ik denk dan ook dat ik deze ga weggeven aan een nichtje. Als je een iets donkerdere huid hebt zou dit duo nog wel mooi kunnen zijn, helemaal als je de kleuren mixt. Ook bij dit product vind ik de prijs veel te hoog!





#LipGlam - Natural Lanolin Lip Balm - € 10,00 

Dit is een heel handig product, het is niet alleen een lippenbalsem, maar je kan het ook gebruiken voor droge plekken, gespleten punten, uitslag, wenkbrauwgel en meer. Of dit echt zal werken, geen idee.. Ik gebruik het niet lang genoeg om resultaat te kunnen zien. De balsem is transparant en kan je dus ook over je lipstick aanbrengen. Op je lippen voelt het wel heel fijn wanneer het een beetje zacht is geworden, want de substantie van de balsem is een beetje stroef. De balsem komt ook heel moeilijk uit de tube als het nog "koud" is. Ze raden je aan het een minuutje in warm water te houden zodat het makkelijk aanbrengt. Er word gezegd dat het tot 8 uur blijft zitten, maar daar heb ik weinig van gemerkt, na een half uurtje/ uurtje is het verdwenen en een maaltijd zal het sowieso niet overleven. 


Biotherm - Lait Corporel - € 2,50

Biotherm is het enige merk wat voor mij bekend was in deze box. Het is een anti-drying body care lotion, het is een dunne substantie en ruikt heel lekker. Het is een hydraterende lotion met extracten van de citrusvrucht. Dit vind je zeker terug in de geur, ik vind het naar de gele Fruitella snoepjes ruiken! Het trekt heel snel in je huid en is naar mijn mening ideaal voor de zomer, omdat het heel verkoelend werkt. Jammer genoeg zit er maar 20ml in deze tube, want ik denk dat deze er heel snel doorheen zal gaan.



Ik ben niet heel tevreden over de Prettybox en zal dan ook zeker niet overstappen. Ik vind dat Beautybox van hogere kwaliteit is en ook veel meer waardevolle producten in de box stoppen! Ik ben wel blij met de Biotherm lotion en de LipGlam lipbalm!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten